Bianca Hernández i Adrià Garcia Arjona
-Fitxa tècnica:
- Qui la publica: Rosa Sensat.
- Autors: Montse Grau (etal).
- Número de revista: 168
- Seccions: És més teòrica.
- Aspectes formals:
- Índex: Sabies que...-Les germanes Agazzi/ Plana oberta/ Educar de 0-6 anys/ Escola 0-3 anys/ Bones pensades/ L'entrevista/ Infant i societat/ El conte/ Llibres a mans dels infants/ Informacions/ Biblioteca.
- Fotos: fotos en blanc i negre.
- Colors: la revista, té pocs colors i es basa molt amb el lila.
Hi ha molt més text que fotografies.
- Periodicitat: Cada dos mesos.
- A qui va adreçada: Pares, professors i estudiants de magisteri.
- Resum:
Les germanes Agazzi:
Les germanes Rosa i Carolina Agazzi, eren mestres i pedagogues a Verona. Van dur a terme una reforma de l'educació infantil posan en practica el moviment de l'escola nova.
Com diu González - Agàpito: Estaven convençudes que l'educació dels pàrvuls no podia fer-se d'exercicis manats. Calia buscar un nou model de parvulari que respectes la vida i personalitat dels infants. Crearen una atmosfera de llibertat i d'acolliment afectiu basat en l'autoactivitat dels nens.
Van buscar un mètode d'educació sensorial.
Ordre material:
L'educadora produeixodre i ensenyarà a produir-lo per fer nèixer en l'infant un saludable hàbit de vida ordenada.
Sociabilitat:
L'escola de grau preparatori acull infants que provenen de diferents classes socials. De seguida es fa evident la necessitat de crear al voltant d'aquesta massa heterogènia. L'art de l'educadora infiltrant-se en el joc serà el millor per trobar una situació d'equilibri.
-Reflexió:
Les germanes Agazzi ens parlen d'un nou model d'ensenyança on el joc és considerat un element primordial de l'educació, cosa que estic totalment d'acord ja que considero que amb diversió un nen, de l'edat que sigui pot aprendre i gaudir més d'una activitat.
També ens parlen de sociabilitat, ens fan referència a que qualsevol mestre a de ser capaç de infiltrar-se en el joc amb un infant, cosa que estic totalment d'acord per que és una manera molt positiva de relacionar-te amb el nen/a i que ell t'agafi confiança suficient per sentir-se agust al teu costat.
Pàg. revista:
No hay comentarios:
Publicar un comentario